Sitemizde 179 kategoride toplam 5409 dizi bulunmaktadır.

İşte Benim Stilim All Star 63. Bölüm izle 11 Kasım 2015

Diziye Ait Diğer Bilgiler

İşte Benim Stilim All Star 63. Bölüm izle 11 Kasım 2015
İşte Benim Stilim All Star 63. Bölüm izle, İşte Benim Stilim All Star 63. Bölüm Tek Parça izle, İşte Benim Stilim All Star Son Bölüm izle, İşte Benim Stilim All Star 63. Bölüm 720p izle. 11 Kasım Çarşamba tarihli yarışma programı İşte Benim Stilim All Star 63. yeni bölümü Full HD izle.

Yorumlar

  1. ozlem dedi ki:

    ayşegül bağıra bağıra kavga etmese emel arada dans etse bu arada saçları çok güzel oldu emelin arada güzel müzikler çaldığı zaman tatlı tatlı birbirlerini eleştirseler çok güzel bir program yanlız ayşegül tartışmalar girerken çok bağırıyo başımız ağrıyo valla ekran başında ayşenur çok güzel giyiniyor her nekadar giyim tarzını giyemesekte kız moda kokuyo buram buram nurellayı çok seviyorum

  2. duygu dedi ki:

    artık Allah aşkına biri şu ayşegülü sustursun. herkese saldırıyor. hırsı, kibri artık çok yoruyor. yeter ya!

  3. duygu dedi ki:

    ayşegülün bu nefreti artık programı bozmaya başladı

  4. duygu dedi ki:

    ayşenurun özden kıskançlığı nedir?

    ben ayşenurum, ben bunu yaparım deyip duruyor. kendisini herkesten iyi görünüyor

  5. Cemre dedi ki:

    Zavallı Nihal Özden yüzünden ağladı şimdi nurelladan azar işitiyor Özden arkada gülüyor.

  6. aynur akgün dedi ki:

    hayatımda Ayşegül gibi birini tanımadım … arkadaş herşeyi biliyo herşeyde en iyi o .o.o.o.o. saygısız biri … hala nasıl uyarı almıyor ciddi anlamda anlamıyorum … Emel ‘ e olan davranışlarını hiç tasvip etmiyorum …. ben programı severek izliyorum ama böyle giderse izlemeyi de bırakıcam bu Ayşegül yüzünden … sürekli onun sesini duymak insanları aşağılamasını dinlemek istemiyorum …

Hak sahibiyseniz ve herhangi bir dizinin sitemizden kaldırılmasını istiyorsanız [email protected] adresinden bizlere ulaşabilirsiniz.