Sitemizde 193 kategoride toplam 6816 dizi bulunmaktadır.

Bir Garip Aşk 102. Bölüm izle 29 Mart 2016

Diziye Ait Diğer Bilgiler

Bir Garip Aşk 102. Bölüm izle 29 Mart 2016
Bir Garip Aşk 102. Bölüm izle, Bir Garip Aşk 102. Bölüm Tek Parça izle, Bir Garip Aşk Son Bölüm izle, Bir Garip Aşk 102. Bölüm 720p izle. Kanal 7 dizisi Bir Garip Aşk 29 Mart Salı tarihli 102. yeni bölümü Full HD izle.

Yorumlar

  1. ayse dedi ki:

    yarida bitmesi hic iyi olmadi
    ozaman yeni baslycak dizileride yarida bitirirsiniz hic izlemeyelim bari

    1. Sanaya ♥Barun dedi ki:

      aynen ya BİR GARİP AŞK ı Özellikle BARUNU çoook seviyorum 105 bölümde bitiyor malesefff lütfen BİTMESİN

  2. hazal dedi ki:

    Ya niye bitti harika bir diziydi burdan yönetmen beye söylüyorum nolur bir garip aşkı devam ettirin

  3. yeşim aras dedi ki:

    barun sobti için izliyorum nolur bitmesin

  4. ALMAZ dedi ki:

    YA NIYE BITTI COK SEVIYORUM BU DIZI FILMI LUTFEN SEHFENI AC VE BIZI SEVINDIR RICA EDIYIROM

  5. Rahime dedi ki:

    Lütfen tekrar devam ettirin çok güzel ya yönetmen bey lütfen tekrar oynatın

  6. güneş dedi ki:

    ya malmısınız ? hindistanda sadece 25 dk veriyolar her gun o yuzden 300 u askın bölüm var. bizde hergün 1 bucuk saat verildi yani 4 bölüm birden o yuzden 102 bölüm sürdü. bu final yaniiii

    1. Evrim dedi ki:

      Abartma bir garip aşk eylül 2016da yeni sezonuyla gelecek ve hindistanda 25 dkk vermiyorlar 1 bucuk saat veriyorlar sen yorum yapanlara mal diyorsun ama kendine hiç bakmıyorsun..

      1. Güneş dedi ki:

        Ay pardon sen Hindistanda yaşıyosun dimi cok pardon hayatım cahilligime ver başrol oyuncusu sanayi de iki dizi birden çekiyo zaten

      2. meva dedi ki:

        abartmıyor bende 20 dk diye görmüştüm bizde 4bölüm birlikte yayımlanıyor

    2. irerm dedi ki:

      ayen 20 dk diye gördüm bende bizde 4 bölüm birden verildiği için kısa sürdü..

  7. Ayse dedi ki:

    Devamini istiyoruz

  8. Ayse dedi ki:

    Acilen devamini istiyoruz lütten bu yaptiginiz haksizlik,diziyi böyle yarisinda kesecektiyseniz neden yayinladiniz böyle bir sacmalik olmaz.

  9. elvira dedi ki:

    yaa ben buna kecen lii bakmisam. ben sanaya irani ile tanis olmak istiyorum.

Hak sahibiyseniz ve herhangi bir dizinin sitemizden kaldırılmasını istiyorsanız [email protected] adresinden bizlere ulaşabilirsiniz.